Waar vind ik dit soort papier?

Ik ben opzoek naar papier zoals het voorbeeld. Zonder tekst maar wel met de rand en verkleuring van het papier. Perkamentachtige look. Ik zou het briefpapier graag uit willen printen en dan als printpapier gebruiken. Ik wil graag kruidenthee recepten enzo bundelen en vind dit een leuke look daarvoor. Ik keek ook al bij kleurplaten sites maar vond niet de juiste. Ook diplomamaker heeft niet wat ik zoek.
Ik weet dat je ook met thee dit bruine effect krijgt, maar toch zou ik het liever kant en klaar willen kunnen uitprinten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je perkament intypen op google.
Daar staan veel verschillende mogelijkheden tussen.
Wel een leuk idee om zo'n de recepten te bundelen op zulk papier! Succes!

Het beste antwoord

Misschien heb je hier iets aan:
http://msauer.mvps.org/images/burnt.PNG

Gebruik dit als achtergrond. Je kunt de layout verder zelf maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt een Word-document trouwens ook een perkament-achtergrond geven.
Pagina-indeling - Paginakleur - Opvuleffecten - Bitmappatroon.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dat is ook wat ik bedoel eigenlijk. De afbeeldingen van google hebben zeg maar de gekartelderanden die als je die uitprint het effect van perkament papier bovenop gewoon papier geeft, snap je wat ik bedoel?
Ik ga gelijk eens even proberen dank je!+

Andere antwoorden (4)

Ze verkopen het bij ons gewoon bij de kantoorboekhandel. Zowel in de kleur die je hier hebt als in wit en groen.
Marmer-papier heet het geloof ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik ga er op letten als ik bij de bruna ben voor ons staatslotje ;-P
Misschien kan je het bij pipos kant en klaar kopen. Ik heb het daar wel een paar keer zien liggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zou je het kunnen proberen deze winkel heeft heel veel.

http://www.harolds.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je voor de tip. Ze hebben idd heel veel keus!
Zoek via google naar "perkament" (afbeeldingen) en je krijgt een heleboel keuze mogelijkheden. Daar zit vast wel een goeie tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de reactie, ik heb zelf ook al even gekeken maar afbeeldingen van google hebben zeg maar de gekartelderanden die als je die uitprint het effect van perkament papier bovenop gewoon papier geeft, snap je wat ik bedoel?