Terpetine ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt droog is kun je het met een verfmesje eraf halen. Te koopbij de gamma of praxis en verder bij elke verfhandel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verg van glas halen gaat het beste als je deze eerst laat opdrogen. Als je het eraf haalt terwijl hij nog niet droog is raak je snel ook het geverfde kozijn, en het smeert alleen maar uit over het glas. Als de klodder eenmaal droog is, gewoon eraf krabben met een goede glaskrabber. Koop nou niet zo'n €1.95 dingetje maar gewoon een goede waar je standaard mesjes in kunt doen ter vervanging. Als je het mesje goed vlak op het glas houdt zak er geen enkele kras in het glas komen.
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst af krabben met verfkrabbertje, dan met een doekje met keramische kookplaatreiniger de laatste sporen eraf halen. Kookplaatreiniger is heel fijn schuurmiddel dat speciaal voor glas is. Werkt prima en geeft geen krassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pas las ik op GV dat het heel goed gaat met wat groene zeep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een stanleymesje in een houdertje (verkopen ze in iedere bouwmarkt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze verkopen een soort steekmesjes om de keramische kookplaten mee schoon te maken. Er gaan gewone scheermesjes in en ze zijn niet duur. Daarmee kun je ook heel goed verf van je raam krabben. De keramische kookplaat is toch ook een soort glas? Als die er niet van beschadigd en dat doet hij niet, dan je ramen ook niet. Wel rustig aan doen.