Een ijzerzaag op benzine snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt? Je kan slijpers huren op benzine of iets wat knipt en dat weer vaak op stroom. Je hebt op stroom ook decoupeerdzagen met metaalblad en reciprozaag. Die kleine zagen kan je bij wat meer gebruik beter kopen. Met aggregaat erbij kan elk apparaat op stroom ook zonder stopcontact. Verhuur doet Boels oa. maar er zijn er meer te vinden op internet, gewoon gereedschap verhuur intypen bij google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aggregaat huren en al je electrische gereedschap werkt op benzine!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal diesel, goedkoper en meer kracht uit te hale omdat diesels hogere koppel hebben laag op toeren dus er kan een dynamo op die groter is en meer vermogen geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, zo simpel is het!