hoe vervang je een deurrubber van een miele koelkast? miele vraagt hier namelijk €140.00 voor en dan moet je deur nog brengen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze prijs geldt niet alleen bij Miele. Ik heb vorig jaar eens ge-informeerd naar een nieuw rubber voor mijn Bauknecht vrieskist. Dit moest ook zoveel kosten. Niet rendabel voor een vriezer van 16 jaar oud.

Antwoorden (4)

Je hebt speciale onderdelenwinkels waar je v-snaren, rubbers voor koelkasten, en allerlei andere onderdelen voor huishoudelijke apparaten kunt kopen/bestellen, als ik jou was zou ik daar eens op googelen.

Toegevoegd na 44 seconden:
meestal te vinden onder de naam "Onderdelenhuis".

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik mag aannemen dat er een gebruiksaanwijzing bij zit, anders vragen (heb hetzelfde gedaan met de V-snaar van m'n wasmachine).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook goedemorgen, bedankt voor je min. (nee, geen directe antwoord, maar wel een verwijzing.).
Even het typenummer van je koelkast opschrijven, lang de handyman gaan, rubber bestellen, oude rubber eruit trekken, en het nieuwe druk je er zelf zo in. Je hoeft daar je koelkast niet eens voor uit te zetten. laat staan dat je de deur eruit zou moeten slopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken zit de rubber in een sponning geklemd. Dus oude rubber er uit trekken, sponning goed schoonmaken, en nieuwe rubber er in drukken.
jc54
13 jaar geleden
Lang niet alle rubbers van koelkasten zijn meer te vervangen.
De oude modellen die zaten ,samen met de binnenbehuizing van de koelkast geschroefd aan het metaal.
Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal gelijmd.
Is het voor een tafelmodel,dan is het niet de moeite waard.
Aan de andere kant,,,,kun je rubbers van koelkasten heel goed kitten.
Dus als ze van boven of de zijkant ingescheurd zijn.
Maar wel met speciale kit en die is niet goedkoop.
Maar een beetje doe het zelver kan dat.