Hoe kun je op metalen mandjes een label plakken, bestaan daar klemmetjes voor?

Ik heb van die metalen mandjes voor administratie. Echter er kan geen label op, die valt er na loop van tijd af.

Weet iemand of daar klemmetjes voor bestaan en hoe heet dat?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

hoi Annswers,

voor kabels zijn er labels in de handel (vraag bij E installateur) waarmee je in de lengterichting op kabels kan labelen.
welnu, dat kan ook op een metalen rekje, dus ook jouw mandje

het werkt met metalen stripje dat je om de spijlen van het mandje kan worden gevouwen.
er zijn ook systemen die werken met spanbandjes.

zie maar wat voor jouw het mooiste/prettigste is.

suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kun je er geen kleine kofferlabels aanhangen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan magnetische labelhouders.
Je kunt ook gewoon een plakketje van de Labelwrighter erop plakken.

Ik zal eens voor je gaan zoeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met magnetisch papier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaatjes in de label boren en vast zetten met tyraps in de doe het zelf zaak te krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sleutelhanger met opschrift!