hoe repareer ik een polyester badkuip

In mijn polyester badkuip zit een scheurtje , hoe kan ik dit repareren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Jorw,
Dit kan je inderdaad repareren met bovengenoemde reparatiesetjes.
Je moet er wel op letten dat je aan het begin en het eind van de scheur eerst een gaatje van 3mm boort, om verder scheuren te voorkomen.

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gaatje boren? misschien een rare vraag maar die boor je helmaal door het bad heen? en het setje maakt dat ook dicht?

Andere antwoorden (2)

Bij de doe-het-zelf zaken hebben ze reparatiesetjes voor het repareren van baden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
polyester reparatiesetje kopen bij bouwmarkt. dat aan de buitenzijde ruim over de scheur aanbrengen. aan de binnenzijde een polyester vulmiddel aanbrengen in de scheur (indien nodig). zo kan je bad nog jaren mee.
succes!