Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn raam/ glas in de keuken niet doorzichtig van buiten

Welke soort folie / papier die beste kan ik op de glas plakken ? En waar kan ik dat kopen ? Graag met prijs indicatie.
Ik dank jullie wel voor de reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Bij een winkel waar ze gordijnen verkopen hebben ze ze bijna altijd wel. Hier ben je klaar onder de twintig euro. Misschien ook bij een bouwmarkt eventueel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even naar de praxis of de gamma. In den haag zit ook nog een speciale (plak) plastic groothandel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de bouwmarkt hebben ze leuk folie met allerlei patroontjes op rolletjes, die kosten hooguit 'n tientje. De folie breng je aan de binnenkant van het raam aan.

Eerst je raam goed schoonmaken, zorgen dat het vetvrij is, dan een beetje nat maken, folie er tegen doen en met een trekkertje de luchtbellen er onderuit halen.

Hieronder nog een link naar een instructiefilmpje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt 2 soorten folie, dat plakfolie dat ze in allerlei motieven hebben, gewoon matglas maar ook met allerlei kleuren.

Maar, wat ik je zou aanraden is VERWIJDERBAAR plakfolie. Hier te koop bij de lenta en misschien ook bij de gamma, heerlijk spul, kun je er makkelijk weer af halen, nooit luchtbellen (want dat is best moeilijk met dat plakfolie dat je er nat, met een beetje afwasmiddel op moet doen).

Is iets duurder, volgens mij verkopen ze het hier per strekkende meter, en dan is er 1 m breed en ca 40 cm breed. Prijs, tja, die smalle paar euro per meter, die van een meter breed 10 euro per meter (gokje)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Let wel op: Niet doorzichtig van buiten is ook niet doorzichtig van binnen!

Je kan ze vinden in winkels als Gamma, Praxis en Ikea. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb allerlij soorten folie het is maar waar je van houd je kan het halen bij de lokale bouwmarkt ( gamma,praxis enz)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.plakfoliewebshop.nl/one-way-vision-folie-niet-naar-binnen-kijken-wel-naar-buiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding