Kunststof platen die je aan elkaar kan koppelen? (doehetzelf kooi)

Ik ben benieuwd of er kunststof (waterdichte) platen bestaan, die je redelijk eenvoudig aan elkaar kan koppelen. Misschien met een kliksysteem of met schroefjes.

Ik wil het gebruiken om zelf een caviahok te maken, maar zonder gebruik van hout.

Gaarne tips!
(Het hoeft niet heel eenvoudig te zijn, zolang het maar niet door een ervaren klusser gemaakt hoeft te worden; de gewone doe-het-zelfer moet het ook kunnen!)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Met multiplex kan het ook eenvoudig en mdf is ook een mooi materiaal om een cavia hok mee te maken en is ook nog eens heel erg stevig.

Maar jij wil het graag in makkelijk te bewerken kunstof hebben. Dan kan je volgens mij het best Pvc platen gebruiken. Het is een Kunststofplaat voor allround gebruik. zeer stabiel en slagvast.
Toepassingen: industrie, machinebouw, hobby

een pvc plaat van 1000x500x2,0mm kost +/- € 15.

Op Bokt.com (ling bijgevoegd) staat een mooi voorbeeld van een caviahok ook zelf gemaakt. (Kijk bij naam: Nadina).

Ps. kijk ook is op groupsmsn.com (link bijgevoegd) daar staat een paar mooie tips om zelf een caviakooi te maken.

Gr. en succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt mij,dat je het beste in een van de grote doe het zelf zaken (die je elke avond op TV reclame ziet) gaat informeren.Ik denk dat je daar een stuk verder komt.

Succes,

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Momenteel kan ik niet snel een geschikt topic vinden maar ik weet zeker dat ik er ooit een ben tegen gekomen.

Het is een forum voor hamsterbezitters maar het principe is hetzelfde voor een cavia. Dus kijk even rond en bovenin staat de knop zoeken daarmee kan je door een enorme bron van informatie zoeken.