Wat is het grootste formaat waar je iets op kan laten afdrukken (een poster)

en waar kan je dat laten doen en hoe veel kost dat ongeveer? weet iemand dit? Ik ben namelijk op zoek naar een grote poster, maar ik vind er geen een groot genoeg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Zo groot als je maar wilt

Van kleine posters tot complete wanden.
Door gebruik te maken van rollen papier met een breedte van ruim 1 meter kunnen wij vrijwel onbeperkt in lengte printen. Zo kunnen banen geprint worden en aan elkaar gekoppeld worden om bijvoorbeeld een complete muur te decoreren.

Bijvoorbeeld een print van enkele vierkante meters

Gewoon wat stukjes tekst van de link :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit antwoord was het mees tuitgebrijd, maar eigenlijk zei iedereen wel ongeveer hetzelfde... thx allemaal

Andere antwoorden (4)

Je kan ook behang laten maken met jouw afbeelding erop.
Een vriendin van me heeft een hele muur behangen met fotobehang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot een afmeting van 1 bij 2 meter,
kosten ongeveer 80 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak ze van tot 220 centimeter hoog en 450 cm breed in banen. Een baan is max 150 cm bij 220 cm.
Als ik echt wil kan het nogwel wat langer dan die 220 cm.
Prijzen weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste formaat: onbeperkt. Als je maar de juiste drukkerij gaat.
Voor gorte posters kun je beter googlen op fotobehang.