Wie heeft er ervaring met bouwbegeleiding en hoe werkt het precies?

Wij willen voor onze verbouwing gebruik maken van bouwbegeleiding en bouwadvies. We weten alleen niet zo goed welk bureau we in de arm moeten nemen en hoe het precies werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Beste Bartdl,
Wij hebben onlangs voor ons nieuwbouwproject gebruik gemaakt van diensten van BouwadviesUden. Zij hielpen ons ontzettend goed

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij bouwbegeleiding neem je een organisatie in dienst die het hele bouwproces voor jou regelt en op kwaliteit controleert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De service van Ver. Eigen Huis, is duur en zeer beneden de maat.
Wij hebben hun gebruikt bij het vinden van aannemers voor onze badkamer verbouweing - water & tegels. Tot nu toe tevreden:

http://www.villanovabouw.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Bartdl,

Als opzichter doe ik dagelijks bouwbegeleiding voor professionele opdrachtgevers op grote projecten.
Wij maken altijd heldere afspraken met onze opdrachtgevers over onze werkzaamheden. Daarvoor zijn wij vaak full-time aanwezig.
Nu is dat voor een verbouwing niet noodzakelijk en ook behoorlijk kostbaar.
Je zou eens kunnen googlen of op marktplaats kijken of er een bureau is wat bouwbegeleiding doet bij jou in de buurt en eens met gaan praten wat je van hun verwacht en wat zij je kunnen bieden. Elke verbouwing en aannemer is wat dat betreft weer anders en vraagt een andere aanpak.

Succes,

Robert