Ik zou dat proberen met een leidingdetector.
Plaatje bij antwoord
AWM
13 jaar geleden
Haal een spotje uit het plafond. Als je nu aan de draad trekt komt hoogst waarschijnlijk de trafo tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een plaat te lichten en te zien waar de trafo staat

gaat dat niet dan sluit ik me aan bij het antwoord van robm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal een spotje er uit en trek voorzichtig aan de draad. Je mag hopen dat die trafo los tussen het plafond ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spotje eruit, spiegeltje en zaklamp.

warmtemeter (ir-meter, ir-camera) op de plek waar de trafo ligt zal een warme plek ontstaan.
Misschien kan je deze warmte zelf voelen.
(dat kan natuurlijk niet als ie kapot is)