Is het mogelijk om een vrijstaand ligbad met een losse afvoerslang naar het doucheputje 'aan te leggen'?

Helaas is het niet meer mogelijk om afvoerbuizen onder de grond weg te werken. De meest handige mogelijkheid lijkt mij om een ligbad op poten te kopen, en daar een losse slang aan te koppelen, die je als je in bad gaat, leidt naar het doucheputje. Iemand ervaring of ideeën hierover?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Zeker, geen enkel probleem!

Een 'normale' afvoer voor een ligbad heeft namelijk dezelfde afmetingen/capaciteit als jouw putje.
Succes....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op zich is dat mogelijk maar het is niet zo n fraai gezicht
je moet wel opletten dat het putje de grote hoeveelheid water afkan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat wil doen moet je de afvoer in het bad dusdanig verkleinen dat die langzaam leeg loopt. Het putje kan zeer waarschijnlijk al het water niet tijdig verwerken.