Waar kan ik een kleine TL kopen welke op batterijen werkt?

van ongeveer 30cm

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb nog eens gekeken naar die LED lampen, maar die voldoen absoluut niet omdat het licht veel te veel gebundeld is. Terwijl het ook meer de bedoeling is om veel licht de omgeving in te sturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet het echt een tl zijn?
Die zijn niet meer zo makkelijk te verkrijgen. Tegenwoordig worden daar allemaal leds voor gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LEDS zou ook mogen, maar mocht deze oplaadbaar zijn, dan moet de ook van het type li-ion zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet de... : accu

Antwoorden (3)

wat denk je van een speciale lampenzaak, of kwantum, karwei of zoiets.
Ik heb wel eens zoiets gekocht, toen het een soort eenmalige aanbieding was. Dus misschien loopt er nog ergens zoiets
13 jaar geleden
zijn moeilijk te vinden denk ik, tegenwoordig kun je vergelijkbare lichtarmaturen kopen die met leds werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zoiets in ons campertje.

Eentje ongeveer zoals in de bron.
Gekocht bij de Action voor ongeveer 15 euro, dacht ik.
Later zag ik ze ook bij de Blokker bijv.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook bij de ANWB hebben ze die led lampen.