Waar koop je olielampenwiek? Geen internetwinkel.

Ik maak olielampen (o.a.)
Bij de Blokker verkopen ze wel olielampenpitten met een metalen dekseltje, maar de katoenen pitten (wieken) zijn te kort.

Ik weet dat ik de onderkant van de fles kan vullen met water en de olie blijft daar bovenop drijven: dat werkt ook.

Wiek is per meter te koop, maar dan ben je meer kwijt aan verzendkosten dan aan de lont zelf.
Maar ik zou graag een paar meter originele katoenen wiek kopen in een winkel.
Wat voor winkel?
Welke winkel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Loenie!

Het beste antwoord

Ik zocht het laatst ook. Ik kwam dit tegen maar heb nog niet gebeld of dit het juiste is wat ik zoek. Wel weet ik dat er nog verschillen zitten in maatvoering (breedte), maar ik dacht ook in dikte. Je kunt even bellen.
Link aanklikken en in de tekst staat het links bovenin.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoop dat het een beetje bij jou in de buurt is ...
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je echt wijzer wil worden,ga dan een keer hier kijken,
Succes

http://www.yelloyello.nl/places/de-pittenkoning-amsterdam/website