Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een bout met een plaatje erop (aan de bovenkant) zodat dit plaatje bijvoorbeeld ergens kan tegen gelijmd worden ?

Het is om een bordje te bevestigen op een arduinen brievenbus. We willen niet in de bus boren, dus lijmen, maar bordje is semi-transparant dus lijm op het bordje is ook niet van toepassing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
987

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gewoon een plaatje van aluminium pakken van 3 mm en daar een gaatje in boren dit gat iets verzinken waardoor je een verzonken boutje er vlak inzit en dit aluminium plaatje plak je dan met lijm ergens tegenaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Schroef het bordje op een plaatje materiaal wat je mooi vind of wat de doorschijn niet belemmerd ofwel verfraaid en plak het plaatje op je brievenbus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je in het plaatje geen schroefdraad tappen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bestaat zeker, ik heb er twee in mijn boormachine koffer waardoor ik het kreng nooit goed in een keer dicht krijg, ik irriteer me mateloos aan de dingen je mag ze gratis komen afhalen.

Maar serieus, ze bestaan en ik denk dat ze in allerlei formaten te koop zijn in de betere ijzerwarenwinkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding