hoe weet ik dat mijn adidas vest nep is?

ik heb laatst een adidas vest gekocht in zo"n vreemd zakie. en het probleem is namelijk dat ik niet weet of mijn vest nou echt of nep is. zijn hier kenmerken voor ofzo? voor de rest heeft mijn vest wel zo"n blauw lipje achter in me nek.

Toegevoegd na 1 minuut:
als het goed is zie je een rondje hieronder. daar moet je op klikken op een plaatje te zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.8K

Antwoorden (4)

Als het vest opvallend goedkoop is ten opzichte van andere adidas vesten is de kans groot dat het nep is.
De afwerking is ook een indicatie: neppers zijn vaak erg slordig gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergelijk hem met een vest waarvan je zeker weet dat het adidias is, de nepperds hebben meestal een heeeeeeul klein verschil in het merkje of in de manier van stiksel elk merk schijnt zijn eigen kenmerkende stiksels of knopen of afwerkingen te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linksboven zie je een zoekoptie staan? ;-)

hier een linkje
http://www.goeievraag.nl/vraag/nep-adidas-vest-herkennen.129925

goedkoop is vaak niet 'eerlijk', vreemd zakie is ook vaak niet 'eerlijk'. dus dubbele kans dat er niets niet klopt.
of hij is echt en van de vrachtwagen gedonderd, of het is een imitatie. spul van de vrachtwagen vind je niet in zaken (meer iets van kofferbak verkoop zeg maar)

hij ziet er echt uit van de foto, maar let op de afwerking. losse draadjes, scheve naden, snel verkleuren in de was, scheef op de stof genaaid, uit model raken, snel pilling dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een echt adidas vest herkennen aan het serienummer wat aan de binnenkant van je vest zit naast (of vlak bij) de was voorschriften. Als die erin zit weet je dat die echt is. Als je dan nog twijfelt kunnen ze in de winkel dat nummer natrekken en alsnog zien of die echt is of niet!

Als je niet begrijpt wat ik precies bedoel moet je het even aangeven. Dan maak ik er thuis even een foto van voor je :)