Slaap"kleding" tijdens een schoolkamp?

Beste,

Ik ga in de zomer met de school op kamp. Ik ben nu 15 jaar, dan waarschijnlijk net 16 jaar. Dat hoop ik tenminste te worden. Nu is mijn vraag, aangezien ik vaak twijfels heb over mijn houding; Waar slaapt een jongen van 15-jaar nu eigenlijk in? In de zomer dan ook. Alleen onderbroek en een normaal T-Shirtje of in een echte pyjama? Ik wil me daar niet voor gek worden gezet omdat ik gewoon in een pyjama in bed lig.

Ik lig nu 's nachts gewoon met een onderbroek, pyjama broek en pyjama jasje in bed.
Ik ben nu 15, maar ik zie natuurlijk niet anderen in hun bed stappen.

Het is niet zo dat ik me stoer wil voordoen, me wil uitsloven of wil meelopen met anderen.
Integendeel juist, ik wil juist mezelf blijven.
Geef mij ipv een sigaret en alcohol maar gewoon een colaatje. Dan ben ik tevreden.

Maargoed, dat zou vast ook wel veranderen ooit is in m'leven.
Vooral aangezien ik nu in de puberteit zit.

Maargoed, dat is iets totaal anders, maar waar moet ik nu in gaan liggen slapen 's avonds?
In de zomer dan..

En misschien ook wel voor altijd, waar moet ik nu in gaan liggen slapen?

Ik ben ook nogal zo'n precieze jongen die dan ook nog de pyjama jasje in de pyjama broek doet. Zodat dat ding niet heletijd rond flubbert.

Ook doe ik vaak de sokken 's avonds als ik de pyjama aan heb over de broek.

Ik weet het, niet bepaald mooi, vind ik zelf ook niet. Maar ik wil gewoon dat het fijn zit.
En ik ben dán toch thuis, maar met dat kamp niet.

Graag wat hulp.

Mvg,
Ruben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8.4K
Kimath
13 jaar geleden
zo he, wat een verhaal. De meeste jongens die ik ken slapen in een boxer, of met een wijd shirt erbij aan.

Antwoorden (18)

Als je daar 's nachts een boxer draagt en een t-shirt, dan loop je er helemaal hip bij.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Eigenlijk moet je het je niks aantrekken wat andere mensen denken over hoe je je kleedt als je gaat slapen. Jij doet het zo en dat moeten ze maar accepteren.

Nu weet ik dat dit vrij lastig kan zijn als tiener en ik zou je dus adviseren om gewoon een t-shirt aan te trekken, een onderbroek en bijvoorbeeld een jogging broek. Lekker neutraal, warm genoeg en het lijkt op de pyjama die je thuis aan hebt.

Je zou eventueel ook een t-shirt met lange mouwen kunnen dragen als het koud is, of als je je daarbij prettig voelt.

Als iemand zich zo zou kleden zou ik geen reden zien om diegene uit te lachen o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of alleen een boxer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de zomer hoef je sowieso geen pyjama met lange broek aan. Lijkt mij te warm.

Er zijn hele hippe zomerpyjama's. Maar je kunt ook gewoon een boxer en t-shirt aan doen.

Doe vooral waar jij je lekker bij voelt. Wie weet hoe die anderen thuis gekleed zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een joggingbroek aan en een hip shirt ofzo, dan is het helemaal goed ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej Ruben! Mijn zoon (15) had ook een dergelijk probleem: hij is tijdens kamp gaan slapen in een t-shirt en een korte broek, bijvoorbeeld een sportbroekje.
En alle jongens hadden zo'n soort combinatie.
Logisch hoor, dat je niet graag anders dan de anderen wilt zijn. Dat hoort bij de puberteit, maar ook bij veel volwassenen ;-)
Hopelijk heb je hier iets aan.
Hartstikke goed dat je dit vraagt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het in de zomer is zou ik gaan voor een hippe pyjamabroek en verder een bloot bovenlijf. Je kunt natuurlijk wel evt. een hele pyjama onder in je koffer doen en even afwachten hoe de rest zich kleed! Je kunt zo'n hippe pyjamabroek kopen bij bijv. primark in Rotterdam of New Look ook in Rotterdam (maar waarschijnlijk ook in andere steden). Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon schreit hebben wat andere vinden. Ik slaap ook met pyjama in mijn broek en sokken erover aan, is lekker warm toch?

Het gaat er niet om hoe je er uit ziet, maar hoe je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon korte broek. Maakt niet uit sportbroekje ofzo. Daarboven gewoon een comfortabel t-shirt. Mocht je veel armspieren hebben kun je ook nog zonder mouwen doen;)

Heb ik ook hoor. Ik slaap ook gewoon in een pyjama thuis maar als ik da ergens anders slaap doe ik ook wat anders aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook kan werken is alleen een lange pyamabroek of sportbroek met daarop een t-shirt, of topless aangezien het warm is in de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T shirt en boxer en als je uit bed komt dan een joggingsbroek aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-shirt en jogging broek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart/donker T-shirt en een boxer.
Geen pyama, dat is funest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dunne lange slaap broek en een t-shirt. ideaal, je kunt er ook mee naar buiten om de dames tent op te zoeken!

Toegevoegd na 46 seconden:
en zorg ervoor dat het een beetje een ruime broek is, zodat je ''ochtenderectie'' niet opvalt als je daar last van hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaal in de zomer is het warm ;) lange broek doe je zelden aan ,eesrt zou ik zeggen doe zoals je thuis doet maar als je schrik heb dat ze zouden lachen doe het omgekeerde,de meeste lopen idd met een boxer en t shirt rond zelfs de meisjes.wees gewoon jezelf anders heb jij ook niks aan camp.

ps da van da colake ik dacht net zo ik heb geexpirimenteert maar ben nu terug aan het colaatje en af en toe bij gelegenheid (etentje of nieuwjaar enz...)drink ik eens men lievelingscoctail :p

groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een joggingbroek, als het warm is verder niets, als het iets frisser wordt, zo'n tanktop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een wijd sport broekje die je bij gym aandoet en een wijd shirt erbovenop :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een boxer en een T-shirt. Geen sokken aan en je haar gewoon lekker door de war. Of doe een jogging broek aan ( dat zit lekker) met een trui (als je het vaak koud hebt) of een T-shirt/vest.