Hoe kan je bij Apple garantie claimen?

Ik heb in mei nieuwe apple oordopjes besteld met snoer (geen airpods) en deze zijn binnen 2 maanden kapot gegaan. Ik wil daarvoor een garantie claimen bij apple, maar als ik naar de apple website ga en op support klik zie ik nergens een support voor deze oordopjes staan. Wel airpods. Weet iemand hoe ik garantie kan claimen of heeft iemand een specifieke link?

Antwoorden (1)

Op Apple-oortjes zit een garantieperiode van 1 jaar na aankoop van je iPhone of iPod. Mochten je oortjes, buiten jouw schuld om, kapot gaan, dan kan je deze gratis omruilen. Ga langs bij een Genius Bar of regel alles vanaf huis via de volgende stappen:
• Ga naar de Apple Support-website.
• Kies voor iPhone of iPod, afhankelijk bij welk product je de Earpods hebt ontvangen.
• Kies vervolgens voor 'Service aanvragen en probleemoplossing'.
• Kies voor 'Vervanging koptelefoon, kabel of adapter'.
• Kies voor 'Nee, bedankt. Ga door'.
• Kies 'Opsturen voor service' en volg de stappen op de website.
• Als de oordopjes buiten jouw schuld om defect zijn geraakt, kies je bij het invullen van je gegevens onder 'Dekkingsvereisten' voor de optie dat de service binnen de dekking valt.
• Je krijgt nieuwe Earpods thuisgestuurd. Zorg dat je je oude oordopjes binnen 10 dagen retourneert aan Apple.