Ik heb een canvas besteld zonder de kortingscode te gebruiken, kan ik alsnog mijn korting claimen?

Ik heb afgelopen zaterdag een foto op canvas besteld bij www.bestelprint.nl Allemaal goed verlopen, echter heb ik de kortingsbon die op de pagina staat niet ingevuld. Heb ik recht op deze korting? Gaat toch om 50 euro.. zijn hier regels voor, voor mij als koper. De informatie staat op volgende pagina: https://bestelprint.nl/product/foto-op-canvas/

Op de Facebook-pagina heb ze een klant laten weten dat korting niet kan.. het is toch hetzelfde als bij de supermarkt wanneer de kassa de verkeerde prijs aanslaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

"Het is toch hetzelfde als bij de supermarkt wanneer de kassa de verkeerde prijs aanslaat?" Nee, de kassa sloeg de juiste prijs aan, die aangegeven was bij het betreffende product. Als je achteraf een coupon vindt, kun je deze niet meer gebruiken noch de korting claimen. Als het niet om maatwerk gaat, zou je theoretisch je product mogen terugsturen (à € 6,95) en opnieuw met korting bestellen. Maar zoiets vind ik zelf nogal flauw. Misschien is de webshop bereid uit coulance je alsnog korting te geven. Check in het vervolg dus éérst of je een couponcode kunt vinden, en ga daarna pas bestellen in een webshop.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100