Sluit coolblue wasmachines gratis aan?

Of moet je hiervoor bijbetalen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Afgelopen december bij ons in huis wel.
Waren wel geen bijzonderheden.
Oude mee, nieuwe erin, netjes aangesloten en op programma gezet om te testen.
Hielden ons goed op de hoogte over tijdstip (mail, sms en belletje).
Kortom, zeer tevreden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoe aangesloten, @Simonsdochter? anders dan trekschakelaar of met tussenstuk? Rest is inderdaad prima, goede winkel met service.
Dit klopte echter niet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geen idee hoe. De wasmachine staat in de kelder. Ik ben er niet bijgebleven.
Ik weet alleen dat ik echt niks extra's heb betaald.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
We hebben wel een waterslot.
Ik ben niet technisch onderlegd. De wasmachine moet gewoon doen wat ik wil, anders heb ik een probleem ;-)

Antwoorden (2)

Ja plaatsen hem bij de bezorgingen en sluiten hem aan. Ze nemen je oude machine mee retour en dat kost niets meer.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee helaas @ronron1212 dat klopt niet.
ronron1212
4 jaar geleden
Ja de Electra via het snoer wel anders is het geen aansluiten meer.
Niet, dat lijkt zo.
Als je een trekschakelaar gebruikt dan moet deze vervangen/aangesloten worden en daarvoor betaal je niet weinig €44,99. Heb je een tussenstuk nodig, zijn de kosten €64,99 met GRATIS plaatsing.

Zie 1e bron, zowel eigen ervaring als tweede bron klachtenkompas van een ontevreden koper.
.
Oude wasmachine nemen zij wel 'gratis' mee.