Ja, wehkamp stuurt bij elke bestelling direct een formulier mee waarmee je het product kunt retourneren. Dit is kosteloos, je hebt hier al voor betaald.

mocht een product niet terug gestuurd mogen worden dan staat dit duidelijk aangegeven voordat je de betaling afrond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Als het kosteloos is hoe heb je er dan al voor betaald Niels1411?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de (uit mn hoofd) 6.95 die je aan verzendkosten betaald zijn ook voor de retour kosten. er zijn ook webwinkels die er voor kiezen om de helft aan verzendkosten in rekening te brengen. bij retour sturen betaal je de andere helft.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat gaat heel gemakkelijk, je kunt het pakketje zelf wegbrengen bij een DHL servicepunt, of thuis op laten halen.
Er zijn een aantal uitzonderingen welke niet teruggezonden kunnen worden. Dit zijn:
producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast,
artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden,
audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.
Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden.
Ook als je gebruikmaakt van een van de onderstaande extra services van wehkamp.nl, kun je het artikel niet meer retourneren.
Het verlengen van de aan-/afvoerslang.
De deurdraairichting van een koelkast laten veranderen (mits dit een standaardmogelijkheid van de koelkast is).
Het inbouwen van inbouwapparatuur (alleen mogelijk als dit bij de productinformatie vermeld wordt).

Vergeet niet de retourbon in te vullen en in het pakketje te doen, voor het terugsturen.