Mag je sale artikelen ruilen of retourneren van Dolcis?

Ik wil schoenen bestellen van Dolcis die afgeprijsd zijn, kan je deze terugsturen? En krijg je dan gewoon je geld terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ik heb laatst ookschoenen in de sale gekocht bij de Dolcis.
En op mijn bon staat gewoon dat je schoenen kunt retourneren met de bon mits ze niet gedragen zijn en in de goede boks worden geretourneerd.
Er staat inderdaad niets over afgeprijsde artikelen.
Bij de meeste winkels is het niet mogelijk om afgeprijsde artikelen terug te brengen, dat zou ook zo kunnen zijn bij de Dolcis.
Ik zou de schoenen gewoon weer netjes terug doen in de doos en ermee naar de winkel gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry ik had niet gelezen dat u ze op internet heeft besteld.
Omdat er online een groter risico is dat dingen achteraf niet helemaal naar wens zijn, kun je de meeste artikelen retourneren.
Ik denk dat dit ook geld voor afgeprijsde artikelen.
dit is het telefoon nummer van de klantenservice:
0900-INFODOLCIS (0900-4636365, € 0.20 p/m)

Je zou ze het beste kunnen bellen dan weet je het zeker,
succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er staat nergens vermeld van niet:
Wil je een online bestelling ruilen of retourneren? Dat is mogelijk binnen 100 kalenderdagen na ontvangst van je pakket.

Richtlijnen

Zorg ervoor dat de artikelen:

Ongedragen en dus in de oorspronkelijke staat zijn.
In de originele verpakking zitten inclusief kaartjes, labels en dergelijke.
Vermeld staan op de retourbon, inclusief de reden.
Kies je voor een Intreza Shoepoint? Neem ook een geldig legitimatiebewijs mee.
Jouw ruil- en retourmogelijkheden:

Gratis ruilen of retourneren in een Dolcis winkel
Gratis retourneren bij 1 van de 500 Intreza Shoepoints
Op eigen kosten terugsturen met PostNL