Bol.com levert niet volgens hun voorwaarden wat kan ik nu doen?

Afgelopen vrijdagmiddag iets bestelt.. Er stond bij het artikel vandaag voor 22.30 besteld morgen geleverd. Ik heb om 14.00 uur de bestelling geplaatst. Zaterdag netjes een mailtje gehad uw producten zijn verzonden en zullen vandaag geleverd worden. Rond 14.00 de post met het pakketje. Blijkt dat ze maar de helft hebben geleverd. Telefonisch contact met bol.com zij leggen de schuld bij de post. Wat nu? Ik heb besteld bij bol omdat het zaterdag geleverd zou worden. Ik vind dat het het probleem van bol is en niet van de post. Als bol iets beloofd moeten ze het nakomen hun gaan namelijk met mij de overeenkomst aan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als eerste eens nagaan hoeveel track en trace nummers je hebt gekregen. Meerdere producten verzenden ze in aparte dozen. Dus als jij 2 mails hebt ontvangen dat je pakketje onderweg is, hebben ze de order in 2 dozen gesplitst. Dit betekent dus dat jij maar een van de 2 dozen hebt ontvangen. Waarschijnlijk is de zending blijven steken in het sorteercentrum en komt dus later. Even je mail nakijken dus. Bol.com heeft 30 dagen de tijd om te leveren. Dat ze slogans gebruiken zoals volgende dag geleverd is niet relevant. Staat ook niet in de verkoopvoorwaarden van bol.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100