Hoelang is de fabrieksgarantie van HTC?

Heb hier een telefoon liggen van 1 jaar en 2 maanden oud. (HTC HD2) Alleen weet ik niet of ik nog garantie heb omdat ik niet weet hoelang de garantie loopt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Het is inderdaad 2 jaar, en als je de klantenservice van htc belt kunnen ze je precies vertellen hoe lang je nog garantie hebt op het toestel door het serienummer door te geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Standaard geeft HTC 2 jaar pick up en return garantie.