Ik zou zeggen: ga naar de mediamarkt en vraag het! Als je al een iPod hebt, moet je even op je bon kijken. Bewaar de bon goed, anders heb je geen garantie meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wettelijke garantieperiode is gesteld op 6 maanden.
Gaat een product binnen die termijn kapot, dan rijst het ‘wettelijk vermoeden’ dat het defect bij aankoop al aanwezig
was.

U heeft dan recht op;
* kosteloos herstel
* een nieuw product

En wanneer herstel niet binnen een redelijke termijn kan plaatsvinden en omruil niet mogelijk is;
* de koopovereenkomst te ontbinden

Toegevoegd na 9 minuten:
De fabrikant, groothandel of importeur geeft vaak zogenaamde fabrieksgarantie.
De termijn van een fabrieksgarantie kan per fabrikant verschillen (meestal een of twee jaar, soms zelfs levenslang).

Hierbij garandeert de fabrikant of importeur dat het gekochte product de opgegeven termijn naar behoren zal functioneren.

Mocht dit niet het geval zijn, dan volgt kosteloos herstel.
Fabrieksgarantie is een mooie aanvulling op de wettelijke regelingen en maakt het voor de consument vaak makkelijker een klacht snel opgelost te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 2 jaar garantie in die 2 jaar is de verkopende winkel je verplicht te helpen. Of laten repareren of te vervangen. Dit is een regel van de Europese wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site van Apple kun je zien door het invoeren van je serienummer van je Ipod, hoe lang je (nog) garantie hebt