Vroeger kon het niet, tegenwoordig zou moeten kunnen, al zal het je wel wat tijd kosten om de iPhone te laten repareren.

Zie onderstaande link:
http://www.iphoneclub.nl/88664/garantie-op-buitenlandse-iphones-zo-werkt-het/

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is iig niet ideaal, een citaat van iphoneforum:

Eigenlijk bleek uit ons artikel ‘Garantie op buitenlandse iPhones: zo werkt het‘ al dat Apple uiteindelijk wel garantie en reparaties aanbiedt. Maar alleen wanneer je na veel moeite de juiste adressen hebt achterhaalt krijg je daadwerkelijk garantie. Apple Nederland bleek klanten met defecte iPhones vooral met een kluitje in het riet te sturen.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.iphoneclub.nl/89854/apple-verbetert-garantieregeling-iphone-reparatie-van-buitenlandse-iphone-officieel-geregeld/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar dus wel terecht bij deze 2 winkels: - Van Leliveld Services BV uit Meern
- Electronic Repair-Logistics BV uit Goes. (zie eerste link die ik stuurde)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst terugbrengen naar de originele staat inderdaad. Als er een jailbreak opstaat heb je geen garantie.

Andere antwoorden (1)

Ja. Apple houdt je serienummer bij. Ze kunnen dan zien waar en wanneer hij is gekocht. Binnen garantietijd is dan garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet helemaal, da's het probleem. wat jij zegt telt alleen voor andere producten van apple, niet voor de iphone, waar je soms een exclusieve aanbieder hebt in elk land.