Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Wat kun je ondernemen als de klantenservice niet reageert na aankoop en een defect?

Ik kocht bij ' 't Fietshokje' een bakfiets. Deze werd geleverd met een batterij die het niet doet. Ik heb de klantendienst al wekenlang aangeschreven en ook gebeld maar mijn klacht wordt niet behandeld. Nu vraag ik me af of ik naar de politie moet gaan of iets als de consumentenbond of zo? Ik heb geen ervaring met dit soort situatie.

Mag de verkoper mijn garantie opheffen?

Ik heb schoenen besteld, bij aankomst bleken deze beschadigd te zijn. De verkoper gaf mij twee opties:
1. Terugsturen en geld terug
2. Schoenen houden en korting, maar dan verviel mijn recht op garantie

Mijn vraag is: mag de verkoper mijn garantie opheffen? Ik wil de schoenen graag houden, maar vind het vervelend dat de garantie wordt opgeheven. Mocht er namelijk iets met de schoenen zijn, kan ik bij niemand terecht.
Ik hoor graag van jullie.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Moet ik niet bestelde tabletten betalen?

Ik bestel een reklame aanbieding met tabletten voor zeker 8 maanden gebruik voor € 20 voordeel en heb ze ook betaald.
Nu kreeg ik ongevraagd weer een doos tabletten toegestuurd ( na +_ 2 weken) terwijl ik niet eens weet of de tabletten mij helpen maar wel voor de volle prijs van €39.00 ik zou verplicht zijn dit te aanvaarden daar ik nu na 1 x bestellen in het klantenbestand zou staan.
Dit zou dan iedere x gebeuren maar dit is niet wat ik wil zij zeggen dat ik dit wist
(kleine lettertjes) voordat ik op verzenden had gedrukt ,vraag mij af of dat zo is.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing