Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is jullie ervaring met Huus/De Meubel Importeur?

Ik ben op zoek naar een nieuwe mangohouten eettafel, ik heb vrijwel exact dezelfde eettafel op Huus als De Meubel Importeur gevonden. Ik kan zelf geen verschillen vinden tussen de tafels dus wil eigenlijk vooral weten welk van de bedrijven fijner is. Wat is jullie ervaring?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Huus en De Meubel Importeur hebben allebei hun eigen pluspunten. Volgens veel mensen zijn de meubels van Huus vaak goedkoper en ze hebben een fijne klantenservice.

Aan de andere kant zeggen sommige klanten dat De Meubel Importeur een iets betere kwaliteit heeft en een uitgebreidere garantie biedt.

Het kan ook helpen om de recensies van beide winkels te bekijken. Misschien hebben jullie tips over de klantenservice van een van deze bedrijven of ervaringen met de levering?

Wie heeft er insights of ervaringen met Huus of De Meubel Importeur? Welke zou jullie aanraden voor die mangohouten eettafel?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing