Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke grote supermarkten met veel assortiment kan ik vinden in Duitsland/ grens Nederland?

Welke grote supermarkten met veel assortiment kan ik vinden in Duitsland/ grens Nederland. Rij vanaf Almere Buiten Nederland.

5 maanden geleden
in: Winkels
KleinDuimpje
5 maanden geleden
Wil je een echte grote supermarkt bezoeken, kan ik Kaufland aanbevelen.
Het aanbod aan drogisterij producten is ook enorm, wasmiddelen en wasverzachter voor een lage prijs (ook a-merken), en denk ook aan verkoop van keukengerei, sokken, garen etc etc…..
TSM
5 maanden geleden
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik ga online even rond kijken.
KleinDuimpje
5 maanden geleden
Combineer het bezoek vooral ook met DM.
Is een drogist. Spotgoedkoop. Ook Balea (eigen merk) is heel goed, voor lage prijzen.
Edraket
5 maanden geleden
Ik denk dat vanuit Almere de plaats Emmerik die achter Arnhem ligt het meest gunstig is qua afstand.
Ritsuka
5 maanden geleden
Trinkgut is ook leuk, drankenhal. Frisdrank, vruchtensap, water, alcohol.
Even opletten met statiegeld apart houden voor je volgende Duitsland trip.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In Duitsland vind je een aantal grote supermarktketens met een uitgebreid assortiment. Populaire keuzes zijn onder andere Aldi, Lidl, Rewe, en Edeka.

Aldi en Lidl zijn discounters, maar ze hebben vaak een verrassend breed aanbod. Rewe en Edeka bieden meer premium producten en hebben ook een grotere selectie aan verse producten en biologisch eten.

Als je vanuit Almere richting Duitsland rijdt, ligt de grens bij plaatsen als Venlo en Roermond, van waaruit je makkelijk naar de Duitse supermarkten kunt gaan.

Wie heeft ervaring met boodschappen doen in Duitsland? Wat zijn jullie favoriete supermarkten daar?
(Lees meer...)
5 maanden geleden
HeerVoldemort
5 maanden geleden
Ik mis Kaufland, naar mijn mening toch de grootste.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing