Wie bezorgt geadresseerde reclame folders?

ik heb me aangemeld voor een aantal reclamefolder pakketten via internet.
ik kreeg een jaar en een half terug wel eens eens in de een a twee weken dit pakket in de bus, dit werd steeds minder vaak overigens. en sinds september vorig jaar krijg ik niks meer in de brievenbus van deze reclame folders providers. (kiesjefolders.nl en folderkiezer.nl)
ik heb al meermalen geklaagd bij hun hierover. nu blijkt dat elke maal als ik een keer heb geklaagd, dan plots komt een week of een a twee later het pakket weer gewoon in de bus. (met voorafgaand een aantal maanden bv niks)
..dit valt op. ik vermeld dit ook elke keer. wie bezorgd die post ?
ik heb een sticker op de bus welke aangeeft geen ongeadresseerde post of reclame drukwerk en WEL geadresseerd (- het is geadresseerde post aan mij)
dus ik zou het gewoon moeten ontvangen. is het de postbode die dit bezorgt, of is het iemand met een krantenwijk, die zijn wijk ergens in de bosjes dumpt.

2 weken geleden
in: Winkels
Ritsuka
2 weken geleden
Bij mij is het Spotta
Pieterke
2 weken geleden
Zou het kunnen zijn dat de folders door Spotta worden bezorgd? In dat geval staat er op de plastic omslag een nummer, dat moet je dan aan hen doorgeven zodat zij weten wie het pakket heeft bezorgd en diegene er op aan kunnen spreken. Spotta kun je eventueel via Facebook benaderen. Zij reageren goed.
Jouw klacht is overigens een veelvoorkomende klacht bij de bezorging van folders, die worden inderdaad regelmatig gewoon ergens weggegooid.
KleinDuimpje
2 weken geleden
Is idd een onderdeel van Spotta. Zij hebben hun eigen bezorgers. Deze bezorgers brengen ook geadresseerde reclame. https://spotta.nl/bezorger-worden
ronron1212
2 weken geleden
Geadresseerde folders is gewoon post dus die gaan via postnl
Inekez1
2 weken geleden
folderkiezer is van Spotta. Het zijn de Spotta bezorgers die ook de geadresseerde pakketten bezorgen. Pakketten moeten minimaal 3 folders bevatten, anders worden ze niet eens samengesteld en dus ook niet bezorgd. Misschien heb je te weinig folders geselecteerd, of alleen folders die maar zelden uitkomen, of die helemaal niet meer in jouw buurt bezorgd worden. Als er in een regio te weinig mensen vragen om een folder van winkel X, dan gaat de folder X in jouw regio uit de selectie. En als er dan nog maar 2 folders overblijven in jouw selectie dan krijg je dus niks meer. Met het verdwijnen van allerlei winkels en steeds meer mensen die digitale folders lezen, wordt de kans steeds groter dat er te weinig folders in je pakket overblijven. Het standaard folderpakket wordt ook elk jaar dunner. Als dat mogelijk bij jou aan de hand is, voeg dan een wekelijkse folder toe aan je pakket. Wellicht ontvang je dan wel weer elke keer je gewenste folders.
tinus1969
2 weken geleden
Spotta waa altijd berucht omdat ze 13/14 jarigen pubers in dienst nemen zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Dus odd, verl folders gaan rechtstreeks de oud papier bak in.
ronron1212
2 weken geleden
https://kiesjefolders.nl/ kijk hier eens
SingingCoyote13
2 weken geleden
bedankt voor jullie antwoorden. ja ik heb een heleboel folders in mijn pakket meer dan 10 geselecteerd bij beide aanbieders. ik heb al met beide aanbieders (nogmaals) contact opgenomen.

Geef als eerste antwoord