Welke week is Black Friday?

Hoi, ik wil alvast goedkoop wat cadeautjes inslaan voor Black Friday. Wanneer is dat precies? De meeste winkels maken er altijd zo'n hele feestweek van.

7 maanden geleden
in: Winkels
1.3K
ronron1212
7 maanden geleden
waarom cadeaus kopen het is juist een goedkoop inkopen dag zeggen ze
Pieterke
7 maanden geleden
Foutje? Cadeautjes inkopen voor Black Friday? Dat doe je toch juist tijdens Black Friday?
tinus1969
6 maanden geleden
https://nos.nl/artikel/2496847-oplichters-gebruiken-steeds-vaker-webshops-met-buitenlandse-banken Kortom, let op bij ‘vage’ deals.

Antwoorden (3)

in 2023 valt Black Friday in de week van 17 november tm 24 november
7 maanden geleden

Black Friday 2023 is dit jaar op vrijdag 24 november. Hoewel Black Friday eigenlijk op 24 november valt, starten veel winkels tegenwoordig de deals al op de maandag en zijn er gedurende de hele week deals. Deze week wordt ook wel Black Week genoemd. Black week duurt dit jaar van 17 november tot en met 24 november.

Black Friday is een periode van meer dan een week, rondom de echte Black Friday: vrijdag 24 november.
Deze Black Fridayperiode (de Black Week) loopt bij veel fysieke winkels en webwinkels van vrijdag 17 november tot maandag 27 november. Op 27 november is het Cyber Monday.
De zogenoemde Pre-Black Friday begint al op Singles Day: 11 november (1111).
Bron: https://www.blackfridaynederland.nl/wanneer-is-black-friday/
7 maanden geleden