Kan ik na inleveren flessen mijn statiegeld overal besteden?

Ik krijg een bonnetje als ik mijn flessen heb ingeleverd bij bijvoorbeeld de Jumbo. Kan ik dit bonnetje dan ook gebruiken bij een Albert Heijn?

7 maanden geleden
in: Winkels
5.3K
TurfGraver
7 maanden geleden
Nee. Je kan wel contant geld bij de kassa van de Jumbo krijgen voor dat bonnetje en dat geld dan bij de AH besteden.
ronron1212
7 maanden geleden
Jumbo ontvangt het statiegeld weer terug met de flessen die bij hun worden ingeleverd een andere winkel die van hun. dus al je alleen geld krijgen bij de winkel waar je inlevert.
Castle
7 maanden geleden
Dank jullie allen.

Het beste antwoord

Nee, dit bonnetje moet je inleveren bij de winkel waar je het gekregen hebt.

Maar je krijgt gewoon contant geld als je alleen de bon inlevert bij de kassa, je hoeft niet iets te kopen.
7 maanden geleden