Waar vind ik deze boodschappenwagentjes?

Destijds te koop bij Akotee in Antwerpen en Knokke, maar nu vind ik ze nergens meer: deze fleurige boodschappenwagentjes.
Zijn ze nog ergens te koop en zo ja, waar? Online of live in België.

Picture for question
8 maanden geleden
in: Winkels
1.7K
SimonV
8 maanden geleden
Lijkt nergens meer te koop. Alleen de afbeelding wordt nog veel gebruikt:
https://www.ges2016.org/best-folding-shopping-cart/
Amadea
8 maanden geleden
Kun je niet gewoon zelf met plastic bloemen en sterke lijm een egaal gekleurde boodschappentrolley versieren?

Geef als eerste antwoord