Wat moet je doen als je per ongeluk iets niet hebt betaald bij de supermarkt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkels
3.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Lizzy12, Houdt hetgeen je nog niet betaald hebt duidelijk zichtbaar in je hand en ga er mee náár de kassa (of klantenservice) dus niet eerst langs de kassa. Je zult een complimentje krijgen.

Antwoorden (2)

De officiële weg: de volgende keer dat je er komt dit bij de klantenservice melden en er alsnog voor betalen. Dan heb je een zuiver geweten.

Maar als het iets kleins betreft zou ik het zo laten.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ naar de klantenservice em niet met het onbetaalde eerst langs de kassa.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zo laten? Natuurlijk niet. Het maakt niet uit of het een goedkoop of kostbaar product betreft. Het is moreel gezien het enige juiste om het gewoon te melden en alsnog te betalen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is maar 50 cent maar ik heb het gevoel dat ik heb gestolen en wil niet worden opgepakt en ben 15 jaar maar
Je gaat gewoon morgen met dat 'kleins' de winkel in en via de kassa naar buiten, uiteraard nadat je hebt betaald.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, zeker niet zo doen.
Meteen naar de klantenservice , als die er is , en even melden en natuurlijk betalen. Eerlijk en niet doen alsof er niets gebeurd is.