Kun je vvv cadeaubon besteden bij Pull & Bear?

Kun je de vvv cadeaubon besteden bij Pull & Bear ?
Of een van de soortgelijke "grote" fashion stores ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkels
10.4K

Antwoorden (2)

Als ze op de brochure staan die je mee geleverd hebt gekregen wel,en anders niet.
5 jaar geleden
De winkels van Pull & Bear staan niet in dit overzicht https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden/winkels/overzicht .
Of jouw soortgelijke “grote” fashion stores er wel in staan kun je hier zelf bekijken.

Je kunt ook per plaats naar ‘besteedadressen’ (inleverpunten) zoeken.
Je bent dus niet afhankelijk van een (immers geleidelijk verouderende) papieren lijst die je bij de bon of card hebt gekregen.

Overigens wordt de papieren cadeaubon tegenwoordig niet meer verkocht: deze is intussen opgevolgd door de cadeaucard, die ook online te besteden is.
“Vanaf 1 november 2017 is de VVV Cadeaubon niet langer meer te koop. Natuurlijk blijft de VVV Cadeaubon onbeperkt geldig en breed besteedbaar bij winkels, pretparken, musea, wellness, dierentuinen, goed doelen etc. [...]
Nieuw is de VVV Cadeaukaart waarmee je welkom bent van winkel tot web.”
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/vvvcadeaubon/productinformatie