Wat is een leuk kado voor iemand die een tiener is rond de leeftijd 10+ (meisje)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
7.2K

Het beste antwoord

Van die bling bling sieraden van six (en soortgelijke winkels / merken) doen het meestal erg goed bij die leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Een ipod valt altijd wel goed,of een mobieltje,maar misschien dat je haar daar te jong voor vindt.

Een envelop,niet origineel,maar valt wel in goede aarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leesboek .?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Is een boek niet bijna altijd om te lezen?
Snuffel
13 jaar geleden
Min overigens niet van mij. vind t een goed antwoord.
Een bon voor een introductie paardrijles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je eraan uitgeven
wat zijn haar hobby's interesses
Misschien gaat ze nog op vakantie en kun je daarvoor iets geven. Of is de schoolagenda die ze echt leuk vindt een stuk boven haar budget.
Setje bodylotion/eau de toilet ,doucheschuim
13 jaar geleden
Misschien is onderstaande wel een leuk boek voor haar.

Een e-mail van Lumie / Slingenberg B;Meersman M;. - 2001
ISBN: 90-266-1080-7
Als de ernstig zieke Lumie, voor langere tijd naar het ziekenhuis moet, krijgt ze een e-mailverbinding met haar klas. Vanaf ca. 10 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak verzamelen die meisjes iets in de geest van bijv."Oilily". Een leuk dagboek met slotje en een gedichtje, spreuk, wens van jou voorin geschreven. Zal ze je altijd herinneren. Accessoires zijn altijd leuk voor meisjes. Ik kocht eens een leuke tas met sjaaltje en passend in kleur oorstekers, een kettinkje en armband voor mijn nichtje op die leeftijd. Ze vond het geweldig en dook erop met haar vriendinnetjes. Allemaal uitproberen, zooo enig!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel niet dat jij het allemaal uit moet proberen, maar die meiden deden dat toen. :)
13 jaar geleden
Knutselspulletjes bijvoorbeeld zelf sieraden maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een mandje en leg daar een handdoekje + washandje in. Vul de mand met badspullen, gezichtsmaskertjes, creme en/of luchtjes. Een zakje snoep erbij en eventueel oorbellen of een armband.
Et voila.:)

Dit krijg ik nog steeds en vind het erg leuk en bruikbaar. Voor zo'n cadeau ben je iets van 10 euro kwijt als je bij de Action en Kruidvat inkopen doet.

Tip: Pak dit alles in met doorzichtig inpakpapier en doet een grote strik omheen met linten.

Zie bron voor een afbeelding. Natuurlijk kun je het zo mooi maken als je wilt.:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even langs de Action en je kar volladen met knutselmeuk en 12 euro afrekenen aan de kassa. En zelfs tot twaalf jaar is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sieraden.
koop een leuke pandora met een bedel. ofzo iets in die geest dan kan ze daarna voor iedere gelegenheid een nieuwe bedel vragen. ( verjaardag sinterklaas kerst noem maar op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een USB memory-stick van 4 Gb. Dat kost ongeveer 8 Euro. Plemp 'm vol met muziek die je mooi vindt. Dat kost ongeveer een half uur werk, als je er genoeg op je harde schijf hebt staan.
Als ze de muziek niet mooi vindt, heeft ze in ieder geval een handig hebbedingetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een meisje is van het type teutemeut, vindt ze het vast leuk om haar nagels kunstig te lakken. Bij de Kruidvat kun je goedkope nagellakjes kopen, en hebben ze ook setjes met versiersels, mini-kwastjes voor decoraties enzovoorts.

Hier is 't 'n hype, vies he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn nichtje was helemaal gek op oorbellen,
en boxers van bjorn borg
13 jaar geleden
een waveboard,
stelten,
een strandhanddoek,
dagboek,
vriendenboek,
boek: hoe overleef ik...
dansles,
waardebon zodat ze zelf kan gaan shoppen
een felicitatiekaart met lieve groet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knutselspullen!
13 jaar geleden
maak voor haar een bioscoopbon
met wat lekkers te eten/drinken
en ga samen naar een film van haar keuze
doe ik al jaren met mijn jonge neefjes, heel gezellig