Waar vind ik nog smeedijzeren of gietijzeren parasolvoeten van 20 kg of meer?

Foto is een voorbeeld, het mag ook een gans ander "motief" zijn. Vierkant of rond, maakt niet uit. Online winkel, Belgisch of met verzending naar België.
Ik heb geen wagen dus ophalen is geen optie, en meestal is dat zo bij tweedehands, marketplace enz.
Het moet wel echt over opengewerkt metaal gaan, dus zoals het model op de foto, aan beton of graniet of kunststof metaallook enz heb ik niks en die vind ik genoeg.
Een retro of antiek model dus, niet die minimalistische blokken die je nu overal vindt.

Picture for question
een jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
SimonV
een jaar geleden
Deze heeft er wel met aluminium eromheen. Het gewicht van deze parasolvoet is 45 kilo, maar dankzij de wieltjes die eronder zitten is hij toch erg makkelijk te verplaatsen.
https://www.4seasonsoutdooronline.be/4-seasons-outdoor-parasolvoet-gietijzer
Pieterke
een jaar geleden
Informeer bij toezending wel goed naar de (vaak torenhoge) verzendkosten.

Antwoorden (1)

Op 2dehands.be vind ik vandaag, zondag 11 september 2022, deze die volgens mij aan je eisen voldoet:

https://www.2dehands.be/v/tuin-en-terras/overige-tuin-en-terras/m1870476281-gietijzeren-parasolvoet zwaar makkelijk 20 a 30 kilo Bieden, afhalen in Hasselt

Als je geen auto hebt, dan zal je iemand van je familie, vrienden of kennissen moeten vragen of zij je willen helpen met hun auto.
Toegevoegd op 11 september 2022 12:35: afbeelding
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden