Wat is de beste manier om online spullen te verkopen zónder gebruik te maken van een website?

Wat is een serieus (internationaal) kanaal om creatieve (zelf geproduceerde) spullen te verkopen als je geen gebruik zou willen maken van een kostbare website? Dus een online kanaal waar iemand een product kan zien dmv foto's en evt video en waar die dan ook meteen op een bestelknop en betaalknop kan drukken, dus dat er niet eerst gewoon via mail gecommuniceerd hoeft te worden.

een jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Thecis
een jaar geleden
Wat beschouw je als kostbaar voor een website?
taillie
een jaar geleden
website "zelf" bouwen hoeft tegenwoordig helemaal niet duur te zijn hoor. Er zijn zelfs al heel wat gratis opties

Antwoorden (3)

Online verkopen zonder gebruik te maken van een website kan niet. Online is altijd via een website. Als je bedoelt zonder dat je een eigen website met eigen webwinkel hebt, kijk dan eens bij Etsy. Daar kun je je zelfgemaakte spullen online aanbieden. Het is niet gratis. En online verkopen brengt wel verplichtingen met zich mee. Je moet wel bereikbaar zijn voor je klanten, voor als ze vragen hebben of iets retour willen sturen.

Wil je gratis als particulier je hobby spullen verkopen, dan kan dat via sites als marktplaats. Maar dan moet je inderdaad wel eerst communiceren met je koper.

Verkopen zonder enige vorm van communicatie zal niet gaan.
een jaar geleden
Als je geen eigen website wil hebben, kan je je producten verkopen via een website als Bol.com. Bol.com noemt dit 'verkopen via een platform': de verkopers zijn 'partners'. Het aanbieden van je producten via het platform van Bol.com is gratis, maar als je iets verkoopt, moet je wel commissie betalen.

Kijk op deze website https://partnerplatform.bol.com/nl/ voor meer informatie.
een jaar geleden
Je kunt ook via insta verkopen, sowieso als je gewoon via tikkie laat betalen
een jaar geleden