Waar kan ik een 3D selfie laten maken in of in de omgeving van Amsterdam?

De enige die ik vond op internet blijkt niet te bestaan (LocalMakers, Ferdinand Bolstraat 182H). De telefoonnummers die op de website staan zijn niet in gebruik en ook het fysieke adres blijkt niet van die winkel te zijn.

2 jaar geleden
in: Winkelen
2K
Goeievraagstell
2 jaar geleden
Jawel, want ik mag zelf op het knopje drukken.
jc54
2 jaar geleden
Het woord zegt het al, een selfie maak je zelf. Als een ander een foto of opname van je maakt, dan is het geen selfie.......

Antwoorden (1)

3Dselfie.nl doet 't ook en die zit in Haarlem. Mocht dat niet lukken, dan kan het ook in Madurodam! Al valt Madurodam helaas niet meer in de omgeving van Amsterdam.