Online bestelling geanulleerd, geld terug gekregen maar heb alsnog product geleverd gekregen. Wat nu?
Ik weet het allemaal even niet meer met deze soap waar ik in ben beland.
Ik heb boeken besteld via Libris.
Deze zouden origineel binnen 4 werkdagen geleverd worden maar na maanden wachten en meerdere keren telefonisch contact kon mijn bestelling niet geleverd worden (waarschijnlijk vanwege de lockdown) en heb ik mijn geld terug gekregen.
Nu staat vandaag ineens PostNL aan mijn deur met mijn bestelling! Magisch!
Volgens mij is er in letterlijk iedere stap van dit orderproces iets fout gegaan.
Mijn vraag is wat moet ik nu doen?
De boeken terugsturen? (die wil ik eigenlijk gewoon houden, daar heb ik maanden op gewacht!)
of het geld terugsturen?
of voor de zoveelste keer telefonisch contact opnemen? Volgens mij weten ze zelf ook niet wat hier allemaal is gebeurd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.