Hoe heten die armbandjes met plaatjes van heiligen erop die er na een tijdje afvallen?

Je hebt ze in bruin, wit en zwart (volgens mij) en zijn erg populair bij jongeren..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe ze echt heten, maar iedereen noemt ze gewoon jezus-armbandjes of maria-armbandjes.

Antwoorden (3)

Ze noemen ze heiligen armbandjes en ze zijn er in de wildste kleuren zoals b.v. appelgroen.
12 jaar geleden
Denk niet dat ze echt een officiele naam hebben. De naam die men ze geeft is denk ik de naam van de armbandjes. Maria-armbandjes, jezus-armbandjes etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg er 1 bij en pakket en daar noemde ze het een geluksarmbandje