Kun je een cadeaukaart kopen met een cadeaukaart bij de AH?

Als je bijvoorbeeld een Bol.com cadeaukaart wil kopen en je hebt nu een cadeaukaart van de AH, kan je dan bij de AH met die cadeaukaart een andere cadeaukaart kopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkelen
2.8K
Amadea
3 jaar geleden
Wat je kunt doen: doe boodschappen bij AH en pak er bij de kassa een cadeaukaart van Bol.com bij. Betaal de boodschappen met de AH cadeaukaart en laat hetzelfde bedrag op de kaart van Bol.com zetten.

Antwoorden (1)

Nee, een cadeaukaart kun je maar alleen op bepaalde punten verzilveren en je kunt er geen andere cadeaukaart voor kopen.
De AH kaart kun je alleen bij AH winkels verzilveren, de VVV cadeaukaart kan bijvoorbeeld worden gebruikt voor een bezoek aan wellness, restaurants, bij het boeken van een vakantie, dagje uit of voor het steunen van een goed doel.
Toegevoegd op 02 februari 2021 11:45: bron
SimonV