Hoe werkt lulusoso.com? En is het betrouwbaar?

Bij een andere vraag van mij kreeg ik een antwoord waarbij ik op de site lulusoso kwam. Nu wil ik daar iets van kopen, maar ik snap niet helemaal hoe het werkt. Ik heb al geprobeerd me te laten registreren, maar dan moet je een bedrijf hebben, volgens mij.
Ook vraag ik me af of deze site wel betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hangt van de aanbieder af, site is vergelijkbaar met alibaba. Fabrikanten kunnen artikelen aanbieden voor potentiële kopers waarbij over het algemeen gemikt wordt op professionele afnemers. Van veel aanbiedingen zal de prijs gebaseerd zijn op afname van meerdere stuks tot hele pallets vol met hetzelfde artikel.
De site zelf verkoopt dus niets, verbind je alleen maar door met een aanbieder die erop adverteert. Of het betrouwbaar is hangt van de desbetreffende aanbieder af.

Let er wel op dat veel aangeboden artikelen uit China komen en imitatie artikelen kunnen zijn. Bega niet de bekende fout dat de douane in Nederland je bestelling tegenhoud omdat het namaakartikelen zijn, en je dus je geld gewoon kwijt bent, omdat de artikelen dan ook gelijk vernietigd worden.
Verder is het met garantie een langdradig verhaal, mocht er iets kapot gaan kan je het terug sturen, maar kan ik je uit ervaring vertellen dat het MAANDEN kan duren.
Misschien is een paar euro duurder uit zijn en bestellen bij een webwinkel in de EU een idee?