Waar kan ik afscheurbonnetjes kopen?

Heeft iemand een idee in welke winkel (niet online) ik zo'n soort witte blanco onbedrukte afscheur bonnetjes kan vinden?. Zoals men bv, voor drankbonnetjes gebruikt..

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Amadea
3 jaar geleden
Als er niets op hoeft te staan dan kun je beter zelf stroken dik papier of dun karton rillen zodat ze eenvoudig afgescheurd kunnen worden.

Antwoorden (3)

Dit lijkt me typisch iets voor een ouderwetse kantoorboekhandel.
3 jaar geleden
Je kunt ze bij een drukkerij bij jou in de buurt bestellen.
SimonV
3 jaar geleden
Je kunt dit soort artikelen kopen bij een kantoorzaak als Office Centre. Dan heb je wel een pasje nodig, dat je krijgt als je een KvK-nummer hebt (zoals ook bij Makro en Sligro).
Heb je niet een pasje, vraag dan iemand met een pasje om afscheurbonnetjes voor je te kopen.