Waarom is het luchtje van Zeeman overal uitverkocht?

Afgelopen week lanceerde de textielsuper een eau de parfum 'Lucht' voor €4,99, nu is het overal uitverkocht en staat het te koop voor absurd hoge prijzen op Marktplaats. Waarom is Zeeman ineens populair? Het luchtje zal wel van goede reviews zijn voorzien, anders bestellen mensen het denk ik niet.

3 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Binnen kort gewoon weer te koop bij zeeman
Rieneke1
3 jaar geleden
Inmiddels weer online te koop. En het zal idd een lekker luchtje zijn vermoed ik zo.

Antwoorden (1)

De lancering van het luchtje is enorm gehypet. Er wordt gedaan alsof het heel bijzonder is, en 'iedereen' het daarom 'moet' hebben. Daardoor is het populair en wordt het snel verkocht. Ook de lage prijs draagt natuurlijk bij aan de grote verkoop.