Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik plaktattoos kopen?

Ik ben op zoek vrolijk / kinderlijke plaktattoos. Denk bijvoorbeeld aan Sponge Bob / dieren. Iemand die weet waar ik deze kan halen, liefst niet bestellen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkelen
7.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij blokker, zeeman en bij bol.com zijn plaktattoos te koop kijk daar maar eens.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Gewoon bij AH.
Indien ze ze niet op voorraad hebben: In de winkel bestellen. Binnen een paar dagen kun je ze ophalen.

https://www.ah.nl/producten/product/wi213745/stickers-tattoo
Trouwens, meerdere licenties, staat bij de bron.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 20 mei 2019 20:47: tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
In kinderkauwgum verpakking , er staat vaak op de verpakking zelf dat plaktattoos aanwezig zijn dubbele pret!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kunt je eigen plaktattoos laten maken bij www.mijneigenneptattoo.nl Dus heb je 1 of meerdere leuke afbeeldingen (gevonden op internet), laat ze dan hier maken. Liever bestaande tattoos? Kijk dan eens op www.tattooforaweek.com. Zij hebben de grootste collectie tattoos. Ben je zelf handig en creatief? Maak dan je plaktattoos zelf. Tattoo papier voor je eigen laser of inkjet printer is ook te koop bij Mijn Eigen Neptattoo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding