Jersey is een machinaal gefabriceerde stof waar onder andere kleding van gemaakt kan worden. Er bestaat zowel katoenen jersey als wollen jersey. Jersey is geen echte stofsoort, maar een verzamelnaam voor een groep stoffen met een bepaalde breibinding. Echte jersey is gebreid in de rechts-links-binding.

Jersey jurken zijn er voor iedere gelegenheid, van praktisch en vlot voor tijdens de vakantie, tot stijlvol en elegant voor op je werk. En van comfortabel voor thuis, tot feestelijk voor tijdens een receptie of feest. Ze zijn gemaakt van een comfortabele stof en komen voor in verschillende lengtes en modellen.
Amadea