Hebben alle ikea winkels in duitsland dekbedovertrekken in de maat 155 bij 220?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
paulus811
6 jaar geleden
Ikea heeft een online voorraadsysteem, dus dat kun je zelf uitzoeken.

Antwoorden (1)

Ja, in Duitsland is dat één van de standaardmaten (extra breed 1-persoons). Het kan natuurlijk voorkomen dat een bepaald model in die maat net is uitverkocht in een filiaal. Je kunt het ook gewoon online bestellen via ikea.de

Overigens is in Nederland de maat 200x200cm één van de standaardmaten. Die wordt dan in Duitsland weer niet (of sporadisch) verkocht. Ook het assortiment is in Duitsland net even anders dan in Nederland.