kan een schoenmaker een stuk leer van mijn laarzen afhalen?

Ik heb shabbies, alleen vind ik ze te lang. Daarom dacht ik dat het misschien een optie was om aan de bovenkant er een stuk af te halen, kan een schoenmaker dit? Iemand ervaring? En hoeveel gaat dat ong. kosten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Dat kan die zeker.

Welke heb je?
Als ik google op plaatjes zie ik er met en zonder afwerking aan de bovenrand.
Als er geen afwerking zit kan ik het ook. (met een flinke schaar)
De kosten zullen afhankelijk zijn van de afwerking. (en ook van de schoenmaker)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Hopelijk zitten er geen ritsen in?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
rits: dat pak ik mijn plaatschaar er bij, die komt wel door de een rits heen.. serieus: ook met een rits weet een schoenmaker wel raad, in principe kan die een complete schoen maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ahh, dankjewel! Moet dan wel lukken inderdaad. Morgen gelijk maar naar de schoenmaker (;
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind dit antwoord wel een plusje waard, je mag verwachten van een schoenmaker dat hij dit kan. En misschien nog wel leuk vindt ook, Het is eens iets anders dan nieuwe hakje onder schoenen zetten,