Waar kan je hot flamin/XXtra hot flamin/flamin lime Cheetos kopen?

het is een amerikaans product bedacht door een mexicaan en ze zijn goed ik had ze laatst online gekocht alleen het kost 3 euro per 100 gram met 5 euro verzend kosten dus ik betaalde 21 euro voor 5 pakjes met verzend kosten... dus waar kan ik ze goedkoper krijgen want dit is money verspilling

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
30.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zoooo lekker! Ik woon in California en eet ze vaak, lekker op een bord, dan lime erbiven uitknijpen en dan tapatio er overheen, probeer maar als je daar aan kan komen

Antwoorden (1)

Ik raad je sterk aan om een kijkje bij je locale Jamin te nemen. Deze verkopen namelijk veel Amerikaans snoep/ eten. https://www.jamin.nl/snoep/amerikaans/cheetos-crunchy-flamin-hot

Een site, waarvan ik zeker weet dat ze ze hebben, is http://www.usfoodz.nl/cheetos-crunchy-flamin-hot-120g

Toegevoegd na 1 minuut:
De 2e site heeft gratis bezorging als het goed is en is 3 euro per 120 gram